Language
version

POLISH
ENGLISH
ŻELAZNA STRONA - www.roadking.pl - PORTAL MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLI

Dzisiaj jest


Licznik gości

OPCJE
TOP LISTA !!!
Choppers



HUMOR DNIA

   MAPA SERWISU
   MISJA
   NOWOŚCI
   OGŁOSZENIA 730
   FORUM 1546
   PORADY 665
   GIEŁDA
   TECHNIKA
   MOTOCYKLE
   RENOWACJE
   MODELARSTWO
   HISTORIA H-D
   SUBSKRYPCJA
   SKLEPIK

   FOTO-TAPETY
   GALERIE
   LUDZIE
   WYGASZACZE
   FILMY
   MUZYKA-DZWIĘKI

   LITERATURA
   ZLOTY
   PODRÓŻE
   TERMINY
   ZLOTÓW

   SPOTKANIA
   IMPREZY

   KLIMATY
   INNE
   CIEKAWOSTKI

   LINKI

   PRAWO
   DROGOWE

   FORMULARZE
   UMOWY K/S
   ZNAKI DROG.

   PORADY WWW
   REKLAMA
   WSPÓŁPRACA

   KU
   PRZESTRODZE


   AUTOR
   KONTAKT
Napisz e'mail


Wrocław - Stolica Dolnegośląska

Mapa Polski


Czas na
rozpoczęcie jazdy

Adrenalina inaczej czyli OFFROAD
OFFROAD 4x4

JeepOK.pl

Dodaj do
ulubionych


Startuj z Tą stroną

Ilość osób
teraz w portalu:
4


.

MOTOCYKLE -> Harley-Davisdon XLCR (chopper)



Ten motocykl wpadł w moje ręce niejako przez przypadek. A zdażyło sie to pewnego dnia, kiedy podjąłem decyzję o sprzedaży moich dotychczasowych motocykli (Road-King'a oraz H-D WLA) W podjeciu decyzji pomógł mi mój kolega Jarek, który zadelkarował chęć kupna jednej z maszyn. Potem od słowa do słowa doszło do zamiany mojego WLA na jego H-D XLCR'a, którego od ponad pół roku remontował. Oczywiście musiałem sporo dopłacić ale w końcu środki zapewniła sprzedaż drugiego motocykla. I tak oto zamieniłem dwa motorki na jeden :-) ale za to jaki !!!

W oryginale Harley-Davidson model XLCR 1000 wyglądał zupełnie inaczej. Był produkowany pomiędzy 1977 a 1978 rokiem, i w zamyśle konstruktorów miał konkurować z motocyklami angielskimi i japońskimi, które zaczęły zalewać amerykański rynek. Dlatego swoim wyglądem raczej mało przypominał klasycznego "Króla Szos". Na szczęście jak przystało na Harley'a doskonale nadawał się do przeróbek (tzw. customing'u). Z oryginału pozostał silnik wraz z osprzętem, natomiast zmianie uległa rama, kierownica, siodło, półki, instalacja elektryczna, tylne koło. W większości zmienione podzespoły pochodziły z firm specjalizujących się w customingu. Kolega Jarek, którego znam od kilku lat, nadał motocyklowi piękny i niepowtarzalny wyraz klasycznego chopper'a, moją rolą natomiast było wykonanie instalacji elektrycznej, dopracowanie silnika (poskładanie i regulacja), wykonanie całego szeregu detali, osłonek i innych drobiazgów dodających chopperkowi dodatkowego smaczku, tak przecież ważnego w przypadku tej marki.
Poniżej można podziwiać XLCR'a w oryginale, prawda, że nie prezentuje się zbytnio okazale? (fotki prosto z książki serwisowej). Dodatkowo kilka fotek, kiedy to grzebałem przy motorku podczas długich zimowych wieczorów.
Tutaj możesz ściągnąć schemat instalacji elektrycznej: instalacja.cdr (270kB)
oraz schemat mini konsolki z kontrolkami: konsola.cdr (111 kB)

Dane techniczne:

Silnik:
2-wu cylindrowy, czterosuwowy, chłodzony
powietrzem, w układzie V, górno-zaworowy,
smarowanie suchą miską olejową,
pojemność skokowa 1000ccm,
moc ok 70KM,
rozrusznik elektryczny.

Ogumienie:
przód - cienki jak żyleta 19"
tył - tłusty kapeć 170/80 R15

Zawieszenie:
przód - teleskopy olejowe
tył - sztywny

Elektryka:
akumulator - 12Ah-12V
prądnica - od malucha
regler - elektroniczny PF126

Osiągi:
prędkość maks. 200km
zużycie paliwa:
- około 5l/100km ale nie koniecznie



Wrocław 2003

DODATKI
ZAGŁOSUJ !!!
TOP 100 - najlepszych stron motocyklowych, ZAGŁOSUJ!!!

Ranking stron motocyklowych

WIĘCEJ TOP-LIST








Foto Pstryk
Więcej zdjęć w GALERIACH

NUMERYCZNA PROGNOZA na 48h

PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO


INNE ANKIETY

Wolność w terenie
Jeep WRANGLER

JeepOK.pl



.
.
Google
 
Web www.roadking.pl
NOWOŚCI | OGŁOSZENIA | GIEŁDA | MOTOCYKLE | GALERIE (FOTKI-FILMY-DZWIĘKI)
PORADY | FOTO RELACJE | TERMINY ZLOTÓW | KLIMATY | AUTOR | KONTAKT
SKLEPIK | ZIPPO | FORUM | INNE CIEKAWOSTKI | LINKI | REKLAMA
Strona zarządzana przez SZYMONA LUDOWICZA
Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone - Autor nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane na stronie przez odwiedzających.

Polska - Wrocław 1997

WINDA


.